BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Indkøber
For en af vores gode samarbejdspartnere i Herning Kommune, søger vi en Indkøber med gode forhandlingsevner.
Som Indkøber vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:
- Oprettelse af indkøbsordrer
- Vedligeholde data på virksomhedens ERP-system
- Behandling af ordrebekræftelser
- Opfølgning på leverandører og sikre, de overholder alle betingelser
- Assistere indkøbsteamet med at finde alternative leverandører
- Sikre en højt intern og ekstern kommunikation og serviceniveau.
- Deltage i diverse møder på tværs af afdelinger
- Være en aktiv del af optimering af indkøbsprocessen
Faglig og personlig profil:
- Stor forståelse og erfaring med indkøb
- Gode kommunikation- og forhandlingsevner
- Erfaring med SAP ERP-system
- Trives i et, til tider, hektisk miljø og er omstillingsparat
- Er proaktiv, positiv og åben for forandring
- Kan opbygge og vedligeholde relationer med div. interessenter
- Ser løsninger frem for problemer
- Lægger sig i selen for at nå aftalte målsætninger
- Detaljeorienteret
- Taler, læser og skriver dansk og engelsk
Vi tilbyder:
- En udfordrende og afvekslende hverdag i en solid og velkonsolideret virksomhed i vækst.
- God ansættelsesordning
- Kantineordning
- Løn efter kvalifikationer, med pensionsordning og sundhedsforsikring.
- Engagerede kollegaer i en afdeling, hvor stemningen er god og omgangstonen uhøjtidelig.
Lyder dette som noget for dig? Så send os en ansøgning, samt et CV til job@jaconnect.dk mærket: ”Indkøber”.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Rosenlund på tlf. 5455 2410
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JA Connect, Skovbakken, 6971 Spjald
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004181