Kreditorbogholder til innovativ virksomhed i Sønder Felding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af tal og af at bidrage til et solidt regnskabsmæssigt fundament til forretningen? Har du stærke kompetencer inden for det brede bogholderi, og sætter du en ære i at levere høj kvalitet til den rette tid? Så er du måske den, vi leder efter.

På vegne af vores kunde beliggende i Sønder Felding søger Randstad en kreditorbogholder til tidsbegrænset projektansættelse. 

om virksomheden
Virksomheden er en innovativ og bæredygtig virksomhed specialiseret i udvikling og markedsføring af avancerede teknologiske løsninger indenfor sit felt. Virksomheden blev grundlagt i 1987, og har siden etableret sig som en ‘pioner’ indenfor sit felt og leverer skræddersyede koncepter til deres kunder både i Danmark og Europa. 

om jobbet
Som bogholder bliver du eneansvarlig for kreditorbogholderiet, og du vil få direkte reference til virksomhedens regnskabschef. Du vil primært få berøringsflade med opgaver relateret til kreditorerne, hvor dine arbejdsopgaver består af daglige rutineopgaver og styring af flere datterselskabers kreditorer. 
Dine primære opgaver vil bl.a. omfatte:
• Bogføring, herunder kreditorbogholderiet. 
• Bogføring af købsfakturaer samt matche indkøbsordrer
• Diverse bankafstemninger og bogføringer
• Eventuelt fakturering af debitorer

om dig
Som person udviser du ansvar, er pligtopfyldende og lægger vægt på at udføre arbejde af høj kvalitet. Din vilje til forandring, kombineret med en detaljeorienteret og kvalitetsbevidst tilgang, præger dit arbejde. 
Derudover forventes følgende:
• Minimum et par års erfaring indenfor økonomi/regnskab
• Erfaring med og forståelse for kreditorbogholderiet
• Det er et krav at du har erfaring med Microsoft Dynamics 365
• Erfaren bruger af MS Excel/Office

der tilbydes
Lønnen vil blive fastsat efter kvalifikationer. Der tilbydes fritvalgsordning og pension som en del af lønpakken. 

Du bliver en del af en bæredygtig virksomhed med uformelt arbejdsmiljø, hvor der er stor handlekraft og korte beslutningsveje. 

interesseret?
Så søg stillingen ved at klikke “ansøg”. Vi er på udkig efter medarbejdere, som kan starte snarest muligt, så tøv ikke med at sende os din ansøgning og dit CV. Vi holder løbende samtaler og lukker annoncen ned, når den rette kandidat er fundet. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Emma Skovgaard på tlf.+45 48 80 27 01. 

Denne proces håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.

om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.
Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088831

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet